Τα βιβλία των δύο Βιβλιοθηκών (Γραφείου Δ/ντριας και Γραφείου Νέου Κτιρίου) είναι στη διάθεση μόνο των εκπαιδευτικών για : α) χρήση μέσα στην βιβλιοθήκη, β) μέσα στην τάξη, γ) για δανεισμό (σύμφωνα με τους όρους του κανονισμού) και δ) για φωτοτύπηση.
Τα βιβλία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης «ΑΘΗΝΑ» είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών για: α) χρήση μέσα στην βιβλιοθήκη και β) για δανεισμό (σύμφωνα με τους όρους του κανονισμού).
Όροι δανεισμού:
- Το υλικό των Βιβλιοθηκών διατίθεται για χρήση μόνο στα μέλη της σχολικής κοινότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μετά το πέρας του οποίου θα πρέπει να έχουν επιστραφεί.
- Εξαιρείται και δεν δανείζεται υλικό που έχει χαρακτηριστεί ως πληροφοριακό (εγκυκλοπαίδειες, λεξικά κ.λπ.) σπάνιο ή πολύτιμο (επισημαίνεται με κόκκινο αστερίσκο), τα τεύχη των επιστημονικών περιοδικών καθώς και τα επιτραπέζια παιγνίδια. Επίσης υλικό που έχει δεσμευθεί για χρήση σε συγκεκριμένο μάθημα δεν δανείζεται για το διάστημα χρήσης του.
- Η διάρκεια του δανεισμού ορίζεται σε δυο (2) εβδομάδες με δυνατότητα παράτασης επιπλέον έως δυο (2) εβδομάδες, κατόπιν ενημέρωσης και άδειας του Υπεύθυνου της Βιβλιοθήκης Καθηγητή.
- Ο αριθμός των δανειζόμενων βιβλίων ορίζεται, για όσα απομακρύνονται από τον χώρο δανεισμού, σε ένα (1) κάθε φορά. Για όσα χρησιμοποιούνται εντός σχολείου, ο αριθμός μπορεί να κυμανθεί αναλόγως των αναγκών του δανειζoμένου.
- Ο δανεισμός είναι προσωπικός, καταγράφεται από τον Υπεύθυνο Βιβλιοθήκης στο οικείο Βιβλίο Δανεισμού. Την ευθύνη για καθυστέρηση, φθορά, καταστροφή ή απώλεια του υλικού έχει ο δανειζόμενος, ο οποίος υποχρεούται και να το αντικαταστήσει.
- Το ωράριο λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης «ΑΘΗΝΑ» θα ορίζεται στην αρχή κάθε σχολικού έτους, ανάλογα με το πρόγραμμα των διδασκόντων, οι οποίοι αναλαμβάνουν ως Υπεύθυνοι της Βιβλιοθήκης.
- Οι δυο άλλες βιβλιοθήκες λειτουργούν καθ? όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
- Οι παραπάνω όροι εγκρίνονται και μπορούν να τροποποιηθούν από τον Σύλλογο των Διδασκόντων με την συνεργασία του Υπεύθυνου της Βιβλιοθήκης, λαμβανομένου υπ? όψιν ότι η Σχολική Βιβλιοθήκη λειτουργεί πρωτίστως ως μέσον και εργαλείο εξοικείωσης των μαθητών με τις διαδικασίες ενεργούς αναζήτησης της γνώσης και της πληροφορίας καθώς και επαφής τους με το εξωσχολικό βιβλίο Γραμμάτων και Τεχνών.